6.3.2013

Tehtävät voi tehdä myöskin näin...

Bioanalytiikan 6. lukukauden opiskelijat pääsivät ensimmäisinä testaamaan Flingan käyttöä opetustilanteissa. Uutta opetusteknologiaa käytettiin haastavien solumorfologisten muutosten diagnostisten kriteerien opetteluun. Flinga antoi selkeästi uusia mahdollisuuksia ja ulottuvuuksia aiemmin kirjoista opiskeltuihin solumuutosten tunnusmerkkeihin ja kriteereihin. Sessiossa vallitsi innostunut, rento ja avoin ilmapiiri, joka selkeästi auttoi opiskelijoita avautumaan ja ottamaan aktiivisesti osaa session kulkuun. Kommenttien mukaan tehtäviä työstettiin "kovassa flowssa" ja innostus oli käsin kosketeltavaa. Opiskelun tuoksinassa käytiin keskustelua myös oppimisen tehostumisesta tämäntyyppisten sessioiden myötä. Palautekyselyn mukaan, tekniikalla höystetty opetus koettiin innostavana ja sen koettiin edistävän oppimista. Me kaikki olimme niiiin tyytyväisiä!! Ohessa syntynyttä "avaruuskarttaamme" ;),
Mari


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti